تجهیزات استخر - قیمت تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی

ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات استخر سونا و جکوزی

تجهیزات استخر - قیمت تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی

ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات استخر سونا و جکوزی

  • ۰
  • ۰

در محبوب ترین وسایل تجهیزات استخر مورد نیاز برای استخر شما بسیار حائز اهمیت است. با حمل تمام مارک های برتر تولید کنندگان استخر ، می توانید اجزای استخر جایگزین تازه کارخانه را پیدا کنید. نصب بهترین تجهیزات استخر باعث آرامش خاطر شما خواهد شد ، دانستن اینکه استخر شما فصل بعد از فصل به آرامی اجرا خواهد شد فوق العاده به نظر می رسد.

 

 

پمپ استخر: یکی از مهمترین قطعات تجهیزات استخر ، پمپ استخر شماست ، زیرا بدون انتقال آب در قسمت های دیگر سیستم ، همه چیز سریع شروع به از بین می کند. ما می دانیم که تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم تصفیه و فاضلاب شما چقدر مهم است ، به همین دلیل در مورد سفارشات برای پمپ های استخر جدید یا قطعات پمپ استخر ، پمپ کفکش فوریت هایی ایجاد می کنیم.

 

فیلترهای استخر: بدون فیلتر استخر برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و نامرئی از آب استخر ، استخر شما به سرعت ابری می شود و به زودی به مراتب بدتر می شود. دومین قطعه مهم تجهیزات استخر ، فیلتر استخر شما است - انواع فیلتر شنی ، فیلتر کارتریجی یا فیلترها و بسیار شبیه به پمپ ، وقتی فیلتر استخر درست کار نمی کند ، همه چیز می تواند به سرعت خراب شود.

 

فیدرهای شیمیایی و تصفیه کننده ها: ارائه یک جریان ثابت و مداوم ضد عفونی کننده به آب استخر شما مهمترین چیز برای حفظ آب تمیز و پاک است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلرورهای قرص ، فیدرها و شناورها و ژنراتورهای کلر آب نمک است. یک دسته مهم دیگر سخت افزار استخر ، هنگامی که فیدرهای شیمیایی یا سلول های نمکی تولید کلر را متوقف می کنند ، دیگر فیلتر استخر شما نمی تواند به کار خود ادامه دهد!

 

بخاری استخر - گاز ، برق ، خورشیدی پکیج : برای بعضی از افراد ، بخاری استخر یک لوکس اختیاری محسوب می شود ، در حالی که برای برخی دیگر آنها نمی توانند استخر خود را بدون تجهیزات مورد علاقه خود برای استخر ، بخاری گازی ، بخاری خورشیدی یا پمپ حرارتی استخر تصور کنند. بسیاری از دارندگان استخر در هنگام ساخت استخر ، بخاری اضافه می کنند ، اما می توانند در هر زمان ، برای فصول طولانی تر و استفاده بیشتر از استخر ، به سیستم استخر اضافه شوند.

 

تجهیزات تمیز کردن استخر: یکی دیگر از موارد احتمالاً اختیاری تجهیزات استخر برای بعضی از دستگاه های تمیز کننده استخر اتوماتیک. ما همچنین ابزار تمیز کردن استخر دستی نیز داریم ، اما برای خلاء استخرهای اتوماتیک ، دارندگان استخر و سونا خشک به دنبال دسته تجهیزات هستند تا از بین پاک کننده های روباتیک ، تمیز کننده های مکش و تمیز کننده های استخر فشار بخرید. تمیز کننده های استخر شنا می توانند بهترین دوست تجهیزات استخر شما باشند!

 

تجهیزات استخر مانند اینها بطور مداوم خاک ، برگ ، اشکالات و سایر چیزهایی را که نمی خواهید در آب مانند جلبک ها ، باکتری ها و میکروب های دیگر جمع آوری شوند که می توانند در استخرهای شنا نشده ، غیرمجاز و بدون درمان شکوفا شوند. حتی اجزای استخر که فکر زیادی در مورد آن ندارید مانند بخاری استخر و تمیز کننده استخر ، گاهی اوقات برای آب استخر که طراوت ، دعوت کننده و بی خطر برای شنا است ، ضروری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی